18 november 2015

Home sweet home ~ 2015

Al iets meer dan 4 jaar woon ik nu in Rotterdam. Van anti-kraak in Arnhem naar een echte huis, mijn interieur was een bijelkaar geraapt zooitje. In 2013 maakte ik een home-tour door mijn huis, klik hier. Ik kocht voor het eerst een bank samen met mijn lief, een groene! In 2014 kwam lieve Annelies van Allihoppa langs om foto's te maken van mijn huis, klik hier. Een kleurige kelim maakte de woonkamer af. En nu in 2015 wil ik weer een home-tour geven. Er is niet veel veranderd. Een paar nieuwe meubels en spulletjes erbij. Het liefst wil ik de muren een kleur geven of behangen met een mooie print. Maar we doen het voorlopig niet, omdat wij op zoek zijn naar een koophuis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment!
xo