23 januari 2014

Her + Film Festival Rotterdam

Gisteren is het Film Festival in Rotterdam begonnen. En ze trapten af met Her van Spike Jonze. Hij maakte films als - Where the Wild things are -  en mijn all time favourite movie - Being John Malkovich - moet je zien!
Ik genoot en niet alleen ik, een zaal vol mensen. Het is een liefdesverhaal over Theodore en Samantha, ik ga nu niet al teveel zeggen. Spike heeft een prachtige sfeer gecreƫerd - heel fijn en dromerig. Het viel me ook op dat een iedereen in de film er fraai gekleed bij liep. Wat leuk is om te weten is dat de New Yorkse creatieve label Opening Ceremony een kleine collectie heeft ontworpen gebaseerd op de hoofdpersonage uit Her - Theodore Twombly. Theodore draagt in de film leuke kleertjes - vind ik -. Zijn hoge taille broeken, hippe bril, mooi gekleurde shirts, een shearling jas en natuurlijk de veiligheidspeld gespeld op zijn shirt.
Ik beloof je, je gaat de film mooi vinden. Vanaf 27 februari te zien in alle bioscopen!

Alvast een preview - morgen een free printable van mijn eigen ontworpen Film Festival tijger!

21 opmerkingen:

  1. Tof!

    Wij zijn zondag de hele dag van de partij :) Helaas mogen we niet kiezen, 5 films volgens de "route" van de Volkskrantdag, maar dat is dan ook wel weer bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh, lekker! De hele dag films kijken. Naar welke films ga je?

      Verwijderen
    2. Altijd een verrassing, dat lees je op de ochtend zelf pas in het krantje!

      Verwijderen
  2. Het Film Festival in Rotterdam staat al tijden op mijn lijstje...maar elke keer is er iets waardoor ik niet kan. Nu bijv een baby ;-) Klinkt als een goede film, mooie poster ook!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Roos! Ach ja, een komt een keer:-). En anders wil ik graag op je kindje passen. Ervaring heb ik al door mijn 12 neefjes en nichtjes

      Verwijderen
  3. Oeh, ik ben benieuwd naar de film! En die jas is echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de film eergisteren ook gezien en het is inderdaad een hele geweldige film! :D Genieten was het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh heerlijk, het IRFF! Ik ben al jaren niet meer geweest... Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je toch maar weer gaan. Allemaal filmliefhebbers bij elkaar. Ik woon toch in Rotterdam, ik moet zelfs gaan vind ik:-)

      Verwijderen
  6. Ik had de trailer ook al gezien. Ziet eruit als een hele fijne film! Gefeliciteerd nog met je prachtige papiermuur in de 101 woonideeen, ik was zo trots op je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh mw Ekster, wat een mooie banner heeft u.
    Alvast een heel fijn weekend!
    Groejtes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaa ik had Her al via stiekeme wegen gekeken, wat een mooie film. Spike Jonze is een held.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Spike Jonze is inderdaad een held. Mag hij meer van zulke fims maken, maar ook gekke als Being John Malkovich.

      Verwijderen
  9. Her lijkt me een leuke film. Het is jammer dat Rotterdam niet bij mij om de hoek ligt, anders zou ik sowieso naar het filmfestival toe gaan. Ik wacht altijd tot de 'hoogtepunten' van het filmfestival bij ons in het filmtheater te zien zijn. Leuk trouwens, je tijgerlogo bovenaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik was te laat met kaarten, er is hier schijnbaar ook iets met het festival! Anyways love Opening Ceremony, ben er in NYC niet aan toegekomen helaas. Oh en die film klinkt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ga 'm ook zien. Fan van Mr. Phoenix. :) Mooie week gewenst! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment!
xo