24 april 2015

Looks Good on the Outside

Zo, er is alweer een maand voorbij en de grote opruimsaga gaat door. Er zit vooruitgang in - de deur kan zelfs open. Maar het gaat traag. Misschien heeft het er mee te maken dat ik nog steeds af en toe wat spulletjes haal van de rommelmarkt en de kringloop. Ik moet wel zeggen dat ik nu met een veel kritischer oog door de hoeveelheid tweedehands spul kijk. In het begin stouwde ik mijn mandje vol, volgens mij herken je dat ook - je beginjaren van je verzamelwoede.
Neen, geen zilveren tabakspot met een waarde van twintigduizend euro gevonden maar een goudkleurig blikje met een waarde van één enkele euro. Ik ben dol op blikken, doosjes en grote kasten. Een fantastisch manier om je rommel te camoufleren. Voor het geval dat je benieuwd was wat ik in dit blikje heb verstopt - tientallen lipsticks.

So, a month has passed and the big cleanup saga continues. There is progress - I even can open the door . But it is a slow progress. Maybe it has to do that I still occasionally get some things from the flea market. 
No, not a silver tobacco jar with a value of twenty thousand euros but found a gold tin with a value of one euro . I love cans, boxes and large closets. A fantastic way to camouflage your clutter. In case you were wondering what I 've been hiding this tin - lipsticks .

1 opmerking:

Thanks for taking the time to leave a message.
I appreciate and love every comment!
xo